miercuri, 17 noiembrie 2010

Tot cu bunica

Aveam niste musafiri acum ceva timp. Si cum stateam noi in sufragerie si ne vedeam de ale noastre , se deschide o usa. Usa de la camera. Si intra cine altcineva daca nu bunica'mea. k Tot despre ea este vorba.
Bunica: Da shi fashiti?
Noi/Eu : Bine ! Stam la cioace
Bunica: Eu sunt bunica. Lui Horia
Ei: Sarut mana
Bunica: Da pi voi va stiu di undeva
Eu : N -ai de unde sa-i stii. Hai mergi la tine in camera
Bunica: Da shi beti voi acolo?
Eu: Wishky
Bunica: Shi?
Eu: Wishky
Bunica: Shi mai?
Eu : WISHKY
Bunica: Da shii aia?
Eu : Bautura
Bunica: De care?
Eu : Alcoolica
Bunica : Da si mie
Eu: Nu-ti dau . E tare si te mai imbeti dracului pe aici
Bunica: Da si mii am zis
Ii torn in pahara cam 50 ml si vreau sa-i pun Cola on top
Bunica: da shi fashi?
Eu: Bine! Iti pun Cola
Bunica: De ce?
Eu: Pentru ca asha il bem noi. Si tu la fel . Ca e tare.
Bunica: Da incoashe. Nu-mi strici mie  bautura cu suc di ala
Eu: Mai femeie intelege ca e prea tare asha
Bunica: Da incoace.
Ii dau .Il bea dintr-o gura si pleaca la somn. Femeie cumsecade

Un comentariu: