miercuri, 17 noiembrie 2010

Daca n-ai un batran...nu-ti cumpara!!!!

Personaje: Eu
                 Bunica'mea
                 Maricica

Actiunea se petrece in bucataria mea, in fiecare dimineata.

Eu: Neata
Bunica : Buna dimineata
Bunica: Ce faci?
Eu: Bine. Vreau sa-mi beau cafeaua!
Bunica: Ai mancat?
Eu: Am spus ca vreau sa-mi beau cafeaua
Bunica: Este mancare in rola.
(Pauza)
Bunica: Kitty o mancat?
(De precizat..Kitty, fratele meu, sta la el acasa)
Eu: De unde dracu sa stiu dak o mancat sau nu?!?!
Bunica: Nu ma intereseaza
Eu: Pot sa-mi beau cafeaua in liniste?
(Pauza)
Bunica: Ai mancat?
Eu: Mai , dac chiar vrei sa ma cert cu tine de dimineata?
Bunica: Parintii sunt acasa?
Eu: Nu stiu
Bunica: Oare au mancat?
Eu: Cine?
Bunica: Parintii.
( In acel moment imi sting tigara.Plec in camera. Injur. Dupa putin timp revin la cee e el mai frumos dimineata. Adica ..cafeau si tigara)
Bunica: Ai treaba azi?
Eu : Da
Bunica: De la ce ora?
Eu: De la 11
Bunica: Unde?
Eu : La teatru. Am repetitie
Bunica: Sa mananci!
Eu :( deja nu prea o mai ascult)  Am sa mananc!
Bunica :Parintii sunt acasa?
Eu : Nu stiu!
Bunica: Vezi ca este mancare in rola
Eu : Bine
Bunica: Ai treaba azi ?
Da. De la 11
Bunica Ai mancat
Eu: Tu nu esti normala la cap? Da ma intrebi de 100 de ori daca am mancat sau daca am treaba azi?
Bunica: Nu-i adevarat .Nu te-am mai intrebat
Eu: Bine . Nu am mancat. Voi manca . Da!!! Am treaba de la 11
Bunica: Nu ma intereseaza
Eu:Pai daca nu te intereseaza de ce ma bati la cap?
Bunica: Treaba ta . Faci ce vrei!
( Pazau)
( In sfarsit zic k am liniste si pot sa ma trezesc cum trebuie)
Bunica:Da ai idee Domnul se mai intoarce?
(Domnul fiind tatal meu. Ginerele ei )
Eu:( Razand) Nu stiu daca Domnul se mai intoarce
Bunica: Pai sa vina sa manance ochiuri
Bunica: Nu stiu bunica daca se mai intoarce
Eu:Da u ai mancat ceva azi?
Acum intervine tanti Maricica , cum ii spunem noi. Femeia care ne ajuta la curatzenie.
Maricica: Tanti da mai lasati baiatul in pace. Stiti foarte bine ca el nu mananca dimineata. Da il intrebati de atatea ori daca a mancat sau nu?
Bunica: Pai daca nu mananca?
Maricica: O sa manance
Bunica: Nu mai intereseaza
Maricica: Pai daca nu te intereseaza te rog nu mai supara baiatul
Bunica: Da tu la ce piesa repeti?
Eu : La o comedie
Bunica: Da cine o scris-o
Eu : Shakespeare
Bunica: Cine ?
Eu: Skakespeare
Bunica : Da ce-i ala?
Eu : Un om. Mort. Care a scris
Bunica : Ci?
Eu: Teatru
Bunuica: Da cum se cheama piesa?
Eu : Falstaff Show
Bunica: Cum?
Eu : Falstaff show
Bunica: Fastaf ..cum?
Eu : Nu mai conteaza de acu.  E o comedie
Bunica: Da unde o jucati?
Eu : La gunoi
Bunica: Ei da?
Eu: Nu fimeii...la teatru
Bunica: Nu ma intereseaza. Faci ce vrei
Si cand se ridica sa mearga la ea in camera pentru asi desfasura activitatile telenovelistice ,  imi mai spune odata " Vezi sa nu uiti sa manaci"
Cum dracu sa uit sa mananc !!!!????!!!!
Asi putea scrie mai mult...da dupa sa nu va plictisiti

2 comentarii:

  1. în sfârşit ai intrat pe scena blogurilor. bineînţeles, că este un comentariu mai mult de încurajare: dă-i bice. keep enter-enter-entering!

    RăspundețiȘtergere
  2. celebrele tale istorisiri cu bunica! :)

    RăspundețiȘtergere